IPHONE'UN İÇİNDE UFAK BİR YOLCULUK

IPHONE'UN İÇİNDE UFAK BİR YOLCULUK
iphone 4 anakart

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Fixrecovery 4.3 ile itunes 1013 hatasından kurtulmak

Son zamanlarda 4.3.X sürümlerine telefonunuzu yüklerken veya restore ederken 1013 hatası ile karşı karşıya kalıyoruz SHSH kaydımız olsa bile tinyumbrella ile recovery modda kalan iphone umuzu bir türlü çıkartamıyoruz.
Fixrevoery 4.3 adında bi program sayesinde çok basit bir şekilde bu sorundan kurtulduk.
Adımları teker teker uygulayarak 1013 hatasından kurtulabilirsiniz.

Iphonumuzu shsh kaydı ile yükledikten sonra restore sonunda itunes 1013 hatası veriyor ve telefon itunes a bağlayın işaretinde kalıyor

FİXRECOVERY 4.3 KULLANMA KLAVUZU
(1.Adım) !!BURAYA TIKLAYARAK Fixrecovery dosyasını indiriyoruz (windows)

(2.Adım) BURADANDA Zlib1.dll dosyasını indiriyoruz

(3.Adım) Sonra bunları aynı klasörün içine koyuyoruz

(4.Adım) iphonu DFU moduna alıyoruz (bilmeyenler için) (5 sn power. 10 sn power+home 15 sn home tuşlarına basarak )

5.Adım sonra Fixrecovery 4.3 ü çalıştırıyoruz ve karşımıza aşşağıdaki gibi bir görüntü geliyor ve telefon açılana kadar hiç bişey yapmıyoruz



İşlemler bittiği zaman telefonumuz normal bir şekilde açılacaktır...
fixrecovery programı yapımcılarını teşekkürler

15 yorum:

  1. yaptım aynı sekilde ama olmadı eksiksiz yaptım

    YanıtlaSil
  2. ios sürümünüz nedir ve shsh kaydınız varmı
    hangi sürmü yüklemeye çalışıyorsunuz peki

    YanıtlaSil
  3. ya sen nasıl bi adamsın süpersin oldu çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. ademayaz
    Söylediklerinizin tamamını yaptım ama yine de olmadı. Acaba atladığım bir nokta mı var?

    YanıtlaSil
  5. neler yaptığını ve sürümünün ne olduğunu shsh kaydının olup olmadığını hangi sürümü yüklemeye çalıştığını yazarsan daha kolay yardımıcı olurum

    YanıtlaSil
  6. shsh kaydım var. 4.3.3 olan versiyonumu tekrar sdift+restore yoluyla 4.3.3 yapmaya çalıştım. son bölümde önce 1013, 3194, 1015, 20 gibi hataları verdi. yukarıda söylediklerinizle ilgi bir video vardı. Aynı sizin anlattğınız şekilde. Herşey normal olarak devam ediyor, son kısımda acil arama ekranı gelmiyor, tekrar kablo ve iTunes resmi kalıyor.

    YanıtlaSil
  7. ilk önce windows içinde ki host dosyasını temizleyin sonra virus programlarını kapatın sonta tinyumbrella yı açıp start tss server diyin bundan sonra itunes u açın shift restore dosyayı gösterin en son 1013 hatası geldiğinde bütün programları kapatığ fixrecovery 4.3 ü yönetici olarak çalıştırın telefon açılana kadar bekleyin herhangi bir hata alırsanız kodunu buraya paylaşın

    YanıtlaSil
  8. telefonumu dfu moduna alıyorum fixrecovery açıyorum dediğiniz gibi hızlıca dos ekranında bişiler yapıyor ardından makine usb+itunes logosunda kalıyor tekrar dfu moda alıyorum tinyumbrella açıyorum start stt server diyorum ardından itunes açıp shiht+restore yapıyorum 4.3.3 seçiyorum yüklemeye başlıyor %60 gibi yüklemeyi kesip 1013 hatasını veriyor bu aşamadan sonra ne yapıcam yükleme tam bimtiyor

    YanıtlaSil
  9. host dosyasını temizledikten sonra usb+itunes logosundayken ireb yardımıyla DFU moduna alın sonra tiny start server sonra itunes i açın shift+restore 4.3.3 yükleme biterken 1013 hatası çıktıktan sonra kapat itunes u ve tiny i sonra fixrecovery i 4.3 ü yönetici olarak çalıştır siyah ekran çıkıcak işemler bitince açılması lazım telefonun

    YanıtlaSil
  10. telefon açıldı ama aynı olay devam ediyor yukarda servis yok yazıyor sim kartı görmüyor yani

    YanıtlaSil
  11. Sim karti gormuyorsa telefon ya kilitlidir gevey kullanmaniz gerekir yada kartta hata vardir baska kartla deneyin

    YanıtlaSil
  12. hocam b program 4.3.5 için caıışıyor mu 4.3.5 te çalışanı var mı

    YanıtlaSil
  13. 4.3.5 yuklerken 1013 hatadi aldiysaniz bi deneyin

    YanıtlaSil
  14. S.A restore ederken kapattım simdi telefon usb de kaldı 4.3.5 . bi yardım edin lutfen acil.bunları denedim açmadı yine aynı :(

    YanıtlaSil
  15. Windows iTunes Yükleme Hatası Çözümü (iTunes Yüklenmiyor)
    Kullanmakta olduğunuz bilgisayarınızın işletimcisi Windows iTunes Yükleme Hatası Çözümü (iTunes Yüklenmiyor) ise yapmanız gereken yollar şunlardır. 1) Bilgisayarınızdan Yönetici Olarak Oturum Açtığınızdan Emin Olun: Kullanmakta olduğunuz bilgisayarınızda yönetici olarak oturum açmalısınız ve buradan giriş yapmalısınız. 2) En son Gelen Windows Güncellemelerini Yükleyin: Windows’ta iTunesi çalıştırmanız için bilgisayarınıza en yeni hizmet…
    https://www.windowshatalari.com/windows-itunes-yukleme-hatasi-cozumu-itunes-yuklenmiyor/

    YanıtlaSil